Trött tröttare tröttast

Idag är jag så jäkla slö av mig så det är inte sant. Orkade knappt dra mig upp ur soffan, det är otroligt konstigt att jag ens orkade klä på mig och påta på sminket idag. För en liten stund tänkte jag gå till skolan i myskläder, bytte just innan jag var tvungen att gå. Fast det är svinkallt så jag går runt med två par leggings och shorts istället, haha :D

Vi slutar två idag så när jag kommer hem ska jag gå ut och springa ett varv runt byn. Behöver verkligen motion, dessutom är det skönt att liksom komma bort från hemmet lite. När man ändå sitter på datorn hela dagen i skolan och sen ännu mera när man kommer hem kan det liksom va bra. Sen ska jag chilla, kolla lite på film, ÄTA, och läxor antagligen. Toppen dag, förresten kommer det komma "Bosnien: Del 2" snart, jag håler på att klistra ihop det. Men kanske ikväll om jag inte är alldeles för trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback