Find a way back




Jag har upptäckt det vackra i Kent, igen. Och det är underbart för ibland kan
man faktiskt må bra av musiken, men bara ibland.

Okej, jag gillade skolan idag. Jag gillar den mera ju mera jag går där & jag börjar trivas med klassen nu. Så det är rätt lugnt, fast jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar alla sötungar som man bara får en liten skymt av på helgerna. För jag saknar nog dem.

Egentligen hade vi endast tråkiga timmar idag fast på något sätt gillar jag ändå Nickes timmar fastän ämnet är hur tråkigt som helst. Dessutom hade vi skolfotografering idag och det blev helt okej vad jag såg. Att jag missade en buss och var tvungen att vänta typ en timme tills nästa kom gjorde mig så otroligt arg att jag fast skulle kunnat börja stortjuta där mitt på gatan. Men tur nog gjorde jag inte den dumheten. Idag var planen att göra läxorna så långt jag kan sen kanske jag tar och kollar någon film. Det ska bli en lugn kväll, säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback