Ny skola Nya möjligheter

Bortsett från alla lärare som informerade en otrolig massa var skolan rolig. Efter en dag kan jag åtminstone påstå att jag tror att jag kommer trivas med den nya klassen. Kände nog några från förr men det är nog en hel del nya ansikten också. Efter skolan hjälpte bror mig med busskortet och sen hem. Otrolig lång dag, måste nog vänja mig. Kommer bli värre och värre, haha. Annars kan jag ju berätta att jag valt kombistudier, dvs yrkesutbildning + gymnasiestudier.

Värst just nu är att lära sig alla busstider och sånt. Fast det fastnar i minnet med tiden, nu ska jag ta och städa mitt rum lite smått och sen sova. Ska upp lite tidigare om jag ska hinna duscha och så innan skolan imorgon också. Bloggen är väldigt trög just nu, men jag har inte hunnit vänja mig här ännu. Det kommer så mycket på en gång så jag helt enkelt inte hinner med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback