Stökig person

egentligen ska detta föreställa en bild, men bloggen lyder mig inte idag heller :(

Hey sveys. Ännu en skolvecka avklarad, nu kan man äntligen pusta ut. Fast jag tycker det är hur kul som helst i skolan ibland, speciellt om man är med rätt sällskap. Den här veckan har inte varit värst lidande egentligen, fallit bort en del timmar här och där. Men nu är det helg och jag kan ärligt säga att jag inte har en minsta aning om vad jag ska hitta på.

Idag hade jag tänkt åka till åminne, fast det känns lite dumt att åka själv. Så därför skippar jag det, istället ska jag ta det riktigt lugnt ikväll. Först av allt ska jag städa lite, sen ut och springa ett varv tror jag. Anledning ? Jag sitter framför dagen både hela skoldagen och när jag kommer hem. Jag börjar bli väldigt lat så då passar jag på att motionera lite. Dessutom är det bara bra för kroppen. Jag vill liksom inte sitta helt rörelsehindrad i en rullstol på min 30-årsdag :D

Städa nu, hinner prata mera sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback