Sick of love songs

(bilden har inget att göra med inlägget men jag känner bara
för att lägga hit något, så trist på bloggen just nu
)

Igår var det en rätt hemsk dag. På gymnastiken var vi ute och spelade boboll, det regnade så jättelite så vi bara fortsatte men sen började det störtregna så vi fick gå tillbaka till skolan. När man kom fram såg man ut som en dränkt råtta ännu ett plus var ju att inga lampor funkade i omklädningsrummen. Sen grafisk kommunikation som egentligen var rätt intressant, fick även skjuts hem av vår lärare. Det var ju toppen för man kom hem rätt tidigt. Sen kände man sig otroligt dålig hela kvällen så jag fick inget gjort heller.

Fredagar är antagligen vår allra tråkigaste dag, i fyra timmar satt vi och lyssnade på något som jag inte minns något av längre. Jag hängde aldrig me, satt och gjorde lite vad jag ville så just när vi skulle testa något hade jag inte en blekaste aning av hur man skulle göra det. Fast det är smällar man får ta liksom. Efter skolan gick jag in till stan igen, köpte några filmer och hem. Idag mår min kropp inte ett dugg bra, har ont i varenda muskel i benen. Kan inte ens lyfta på dem, men tills imon är det nog bättre. Hela jag mår sisådär idag, för när allting kommer på en gång är man pissed kan jag lugnt säga.

Jag har 12,5 timmar kvar som 15-åring. Wohoo, det känns inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback