JULLOVSPLANER

            
(gamla bilder, men det var de enda som passade in, hehu)
  • sova sova sooooova !
  • jag måste plugga till matteprov, ska höja vitsordet i januari
    och hoppas verkligen på att få bättre än vad jag fick i provet sist
  • träffa tjejerna & nicklas så mycket som jag hinner.
    det står högst på listan egentligen.
  • förnya bloggen med ny design och allt sånt där
  • KÖPA SYSTEMKAMERA
  • hoppas på att få fira nyår med älskling
    men det är absolut inget säkert med det.
  • jul och min brors födelsedag firas antagligen på
    något trevligt sätt här hemma också.
  • göra bokomslaget till grafisk kommunikation som jag har på hälft
Annars ska jag nog försöka ta det så lugnt jag kan bara för att sen orka fortsätta med skolan i januari igen. För just nu är jag så otroligt trött på allt skolarbete så man kan lugnt säga att jag behöver en liten paus från allting. Så egentligen blir det väl inga speciella händelser nu under lovet, men bättre än inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback