min nya kompis Donatello

Anledningen till varför det aldrig kommer upp nya inlägg här, åtminstone de senaste sju dagarna, är för att jag knappt kan logga in på bloggen eller någon annan sida heller för den delen. Igår när jag skulle skriva tog det en halv timme tills jag var inloggad och då hade jag redan tappat lusten & sent var det dessutom.

För mig var gårdagen hundra gånger bättre än julafton, även om det var mina egna pengar som löstes upp på nolltid så kändes det bra. Nu är också lilla jag en lycklig ägare till en systemkamera. Gårdagen tillbringades i stan med Anela och Nicklas, hem kom man med ett par byxor, en topp, kamera och nya tofflor. Hah, inte kan jag precis påstå att jag är missnöjd :) Resten av kvällen var jag med pojken min.
                
Det ska nog börja komma upp mera bilder nu, och jag ska väl börja jobba på en ny design också. Så fort min dator är i skick igen, ska rensa bort allt överflödigt skräp ikväll sen får vi se :) Det är knäppt att klockan snart har slagit fem och det enda vettiga jag hunnit med är att jag skaffat en kameraväska åt Donatello.

Kommentarer
maijaaa - http://maijaaa.blogg.se/

WOW!

du och också en "baby"

Donatello, skit snyggt!

2009-01-08 11:35:15

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback