the three most beautiful words

Har varit ensam hemma utan att egentligen själv veta det. Mina föräldrar åkte till vår faster i närpes idag, och egentligen ville min morsa också att jag skulle följa med eftersom jag hälsat på dem högst tre gånger sen de flyttade dit, vilket är flera år sen tror jag. Men jag tycker inte alls om att åka dit så jag stannade hemma igen. Och det var ju bra val av mig för jag har sovit bort hela dagen på grund av min huvudvärk och feber. Nu mår jag trots allt lite bättre för både febern och huvudvärken är borta. Nu hoppas jag bara på att jag blir totally frisk tills måndagen så jag kan träffa min pojke utan att smitta honom.

Nu när också min bror är borta, hela natten dessutom, ska jag passa på att göra en skoluppgift som jag inte har lämnat in ännu. Får se hur jag lyckas, för jag brukar absolut inte ha någon inspiration när det verkligen behövs.

Kommentarer

bra agtt du mår bättre. Lite surt att bi sjuk på jullovet.

2008-12-20 20:41:33

Svar: tack :) Jo, jag mår nog bra. Skönt med jullov iaf ;)

2008-12-20 21:05:42

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback