Mattehjärna ? not really ..

Igår var det helt vanlig gymnasiedag, en väldigt slö en. Sen skulle Ines komma in till stan tretiden så jag satt i biblioteket och pluggade under tiden jag väntade på honom. För nuförtiden hatar jag att gå på stan, bokstavligen dessutom. Känns som att jag går på stan hela tiden så nu är jag så otroligt trött på det att jag inte ens orkar dra mig dit för att köpa nödvändiga saker. Bara om det är akut. Köpte bara en present åt farsan som fyller på söndag, annars gick jag, bror och johanna bara runt lite. Just före vi skulle ta sista bussen sprang vi in på en godisaffär och plockade åt oss lösgodis för sisådär tio euro. Haha, jag som annars aldrig äter godis. Resten av kvällen satt jag och gjorde en skoluppgift som jag egentligen inte ens behövt göra. Men ändå.

Just den här dagen känns som en evighet. Det värsta är att man aldrig får något gjort när man verkligen borde, orken vill inte precis hänga med hela tiden. Och idag var det första gången på väldigt länge som jag ansträngde mig på matten, kan ju bero på att vi har prov imorgon och jag fortfarande int förstår hälften om inte ännu mera. Så där avslöjade jag lite vad jag tänkte hitta på hela kvällen. Jag ska plugga matematik, hela kvällen, jag lovar. Fast nu är det bara en tidsfråga tills jag ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback