Gott nytt år allesammans !

Innan jullovet hade satt igång var jag jämt trött, kom hem från skolan och sov bort resten av dagen. Nu när vi har lov är jag så otroligt pigg att jag knappt kan sova ordentligt, jag skulle kunna sitta vaken dagarna i ända utan att ens gäspa. Idag drog jag mig ur mina drömmar redan halv åtta tiden, och om det varit en vanlig dag hade det nog dröjt minst en kvart för att lyckas komma på fötter. Men så var inte fallet.

Åkte in till stan med elvans buss idag för att få vara lite med Nicklas innan det nya året sätter igång. Ett perfekt slut på året. Hem kom man fyratiden & sen åt jag lite god mat med mina föräldrar. Hade gärna tillbringat mitt nyår med flicksen men istället blir det bara hemmakväll för min del, med glögg & choklad i massor. Egentligen tycker jag det är minst lika bra.



Det smäller redan utanför mitt fönster, det är visst någon som inte orkar vänta med att skjuta sina raketer. Själv har jag i princip aldrig skjutit raketer, men alltid när fyrverkerierna sätter igång står jag som ett litet barn i fönstret och stirrar mig blind på alla fina färger som skjuts upp i himlen.

Det skulle hinna bli 2010 om jag skulle önska varenda kotte gott nytt år enskilt, så jag tar det enkla sättet och önskar alla gott nytt år här ! Jag sysslar inte med nyårslöften däremot hoppas jag varje år att det kommande året blir ännu mer händelserikt. Mer än så önskar eller hoppas jag inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback