när en plan kraschar, kraschar alla

Min julafton var absolut inget jag förväntat mig i år. Släkten kom hit, vi åt middag och firade i stort sett bara min bror. Jag satt mest i mitt rum och tråkade för jag hatar stora släktsamlingar, så jag höll mig undan så gott det gick. En lite julklapp för min del blev det också i år, bestod mest av hudvårdsprodukter från Dove och Mary Kay, resten räknar jag inte upp. Kollade också en massa filmer för mig själv på julafton tills jag somnade nångång sent på morgonen.

På juldagen sov jag väldigt länge av någon konstig anledning, för när jag såg vad timvisaren blev jag otroligt förvånad. Halv fyra. Men jag orkade ändå inte dra mig ur min sköna soffa så jag låg och degade till sex sju nångång. Också då kollade jag film för mig själv. Åttatiden på kvällen fick jag lust att träffa Anela så vi bestämde oss för att gå ut och gå EN SVÄNG, märkväl. Vi möttes på halva vägen och gick först ett varv runt yttermalax & sen sa jag bara lite på skämt att vi lika bra kunde ta ett varv runt övermalax också. För jag trodde aldrig hon skulle gå med på det. Efter sisådär 10-15 km promenad kände vi oss ganska duktiga. Några skrik och skratt senare låg man återigen i sängen för att sedan vakna med en otrolig värk i låren dagen därpå.

Även julannandag tillbringades länge i sängen för att börja med, sen skickade Anela att hon skulle komma hit halv fyra tiden så då blev det först fart i mig. Hoppade snabbt i duschen, städade lite slarvigt och satte mig framför datorn och väntade på henne. Spelade kort med ines & johanna en stund, sen sydde Anela in ett par byxor åt mig för inga jag har just nu går att använda & sen testade hon göra en festuppsättning i mitt hår. Mer än så har väl inte hänt de senaste dagarna. Kan hända att jag gör något med tjejerna idag, annars vet jag inte vad jag gör. Jag och Anela hade planerat att åka in till stan idag, men tyvärr gick det inte. Så antagligen åker jag in på måndag, köper system, träffar pojk & sånt smått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback