på tal om gud

Skolan bestod mest av att sitt och lyssna på föredrag och dricka glögg och äta choklad med vår klassföreståndare. Mysigt värre, haha. Nej men alltså, jag tyckte faktiskt det var rätt skoj, bättre än att räkna matte iallafall. Och sen av någon konstig anledning kom folket in på ämnet gud & jesus. Nästan lite komiskt att höra på när halva klassen plus en väldigt religiös lärare tjafsar om hur eva och adam kom till, vem som var först på jorden och blabla. Sen satt jag och zööt i skolan och väntade på att klockan skulle slå fyra och vi äntligen kunde åka hem.

Jag funderar starkt på att läsa geografi nästa period, egentilgen hade jag velat ta religion men jag har redan missat första kursen. Usch vad mycket skolsnack det blir nu, men det är det enda intressanta i mitt liv just nu. Haha, väldigt oseriöst. Jag har kämpat med det här inlägget i flera timmar nu så jag orkar inte precis berätta mera än såhär om dagen. Jag ska hoppa i säng nu , pussheeeej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback