Someday soon



Ibland skäms jag faktiskt, för jag har aldrig riktigt varit bra på att rita. Jag som ska börja media till hösten och börja designa och sånt. Det var ju värsta utmaningen när jag skulle designa skivomslaget på urvalsprovet, haha. Fast ja, man blir ju bättre med tiden får jag hoppas ialf. Hittills har det bara varit ett roligt tidsfördriv att teckna fast i höst ska jag börja illustrera på datorn när jag lär mig programmet så vi får se om det då fortfarande är ett tidsfördiv eller en välförtjänt hobby.

Ni får väl bara följa med och se om jag alls utvecklas på den här fronten, haha ; )


-
EDIT : nu efter att jag haft min design nästan en månad upptäckte jag ett stavfel i headern ;o
ska mixa ihop en ny snart ändå hade jag tänkt, när jag kommer hem vill säga !

Kommentarer

Fint ju! :)

Åh, det är nämns som är del, det tänkte jag inte på förrän du sade det :P

2008-07-02 21:08:52
ciitrus :] - http://ciitrus.blogg.se/

Det där var ju skitsnyggt! :o

2008-08-25 17:44:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback