Hey Lover





Igår tänkte jag ta en kort promenad med kameran, det var säkert nångång efter tolvslaget så jag kan ju inte säga att det var tidigt precis. Jag såg nämligen att himlen var så otroligt vacker att jag bara måste gå ut en sväng eftersom jag älskar just sånna bilder.

Tyvärr kom något annat jag måste göra ivägen så det blev inget av min nattliga promenad. Dessa två bilder tog jag genom fönstret så desperat som jag var. Med tanke på att de är tagna genom en glasruta och den kassa kameran så är de faktiskt värda att visa. Kanske går en sväng med kameran inatt istället, vi får se ;) Känns så otroligt länge sen jag hade kameran i handen.. Fast sen när jag kommer hem från bosnien kan jag se fram emot den nya systemkameran förhoppningsvis.

-
Hey alltså jag åker ju bort på söndag så ni får inte höra av mig på en hel månad. Om jag inte får tag på någon dator vilket jag inte tror kommer hända. Jag och bror kanske besöker internetcafét nångång, men man får så kort tid på sig så jag antagligen inte hinner blogga alls. Fast jag får ju se det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback