En mumsig pirog


Jag måste berätta det här åt er, det är så otroligt typiskt mig ! Mamma brukar alltid påpeka att det finns gott om mat i kylskåpet och hon brukar även säga till när vi borde äta upp något visst innan det blir dåligt och börjar mögla. Eftersom hon igår sagt att pirogerna börjar bli dåliga så tänkte jag vara lite schyst mot dem och äta upp dem innan det bryter ut någon mögelattack !

Så jag lägger in dem i ugnen och sedan börjar jag äta i lugn och ro medan jag kollar på That 70's Show.  Eller jag åt i lugn och ro tills jag började nafsa i mig den tredje pirogen. Ja, först då inser jag att den var möglig. Eller, jag antog kan man väl säga. Så som det smakade :o  Haha, lite komisk såhär efteråt :D Fast man måste ju smaka på allting innan man vet om man tycker om det eller inte, just mögel är inte en av mina favortirätter !

Typiskt Inela, typiskt dig !

Kommentarer

Usch ;D haha

2008-06-12 16:33:56
Sweet 16´s blogg - http://performance.blogg.se/

nice :D

2008-06-12 16:58:02

Eller hur ;-)

Det gjorde däremot inte det på din bild ;-)

ler

2008-06-12 17:29:20

haha menusch :)

2008-06-14 13:13:28

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback