Lite Chad och en häxa

Jag hade en helskum dröm inatt ! Jag drömde att jag var Chad Michael Murray (killen från One Tree Hill) och sen hade jag med mig en tjej, vet inte vem det var men det var nog en hollywood-filur iallafall. Vi hade planterat ett träd vid radhusen som ligger mittemot mitt hem, och på kvällen skulle vi gå dit och vattna trädet. Men eftersom vi hade planterat det så långt ifrån vårt hus så kunde vi inte bara ta en slang utan vi var tvungna att ta vatten i hinkar istället ! :D

Men det fanns en hake, det bodde en elak häxa i de där radhusen där vi planterat trädet och risken att hon upptäckte oss och tog fast oss var väldigt stor. Vi tog risken och gick dit men den elaka häxan upptäckte oss direkt, innan vi ens börjat vattna vårt kära träd ! Häxan tog fast min vän, men jag, Chad Michael kom undan. Jag vet inte vad som hände med min vän tjejen , vaknade av att en röst på datorn gick igång.

Vad vill drömmen säga mig egentligen ? Kanske att jag kollar för mycket One Tree Hill :D
Vilken weird dröm , hehu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback