SÖU-rock ? Not this time

Vaknade rätt tidigt idag men hur jag än vände och vred mig så kunde jag inte somna om. Men ovanligt pigg var man ju :D Eftersom min mp4 dött under nattens gång så satte jag på musik på datorn istället men låg kvar i soffan och läste en bok istället. Det fattas en tärning tror jag den hette.

Igår när jag kröp under täcket insåg jag att det är störtomöjligt att åka på SÖU idag eftersom det pratade om att ta taxi hem och lilla jag har ju såklart bara råd med inträde, tihi :D Känns ju liiite onödigt att någon ska hämta en enda person och egentligen är det en ganska lång sträcka att köra. Antingen kommer jag på en lösning eller skippar hela festivalen. Det andra alternativet låter mer lovande, känns lite dumt att slösa bort alla pengar just innan man ska resa.

Jag är vrålhungrig vilket egentligen inte är så konstigt eftersom jag bara åt de där pirogerna igår och en liten köttbit på kvällen, hehu. Men nu ska jag fixa tvätten innan jag totalt glömmer bort det. SHARÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback