Grattis mamma



Har typ inte alls hunnit sitta här idag. Först stan och när vi kom hem igen började vi packa vilket tog hela kvällen och enda tills nu har jag och mamma försökt knåda ihop en cd. Ska bli hur skönt som helst att sova inatt.

Tänkte bara säga grattis till mamma som fyller idag. Om jag inte varit så otroligt trött nu skulle jag kanske skrivit något långt genomtänkt inlägg här om hur mycket jag älskar henne och hur bra hon är. Men jag tror nog alla känner till hur det är med mammor & man behöver inte skriva ner värsta romanen för att visa vad man känner för någon. För jag tror alla redan fattar vad jag menar.

Bilden: "Grattis på födelsedagen önskar Senad Ines och Inela" Bilden fick hon inramad till födelsedagen av oss, bilden föreställer henne som barn.

Kommentarer

Oh, så fint :)

2008-06-29 13:10:54

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback