En smula vardag

Idag har jag träffat folk, egentligen var det nog helt okej. Sen jag kom hem har jag bara sträck-kollat One Tree Hill som är det bästa och det mest beroendeframkallande tinget som finns. Känns så otroligt verkligt, synd bara att jag snart kollat alla avsnitt :( Skyll dig själv, haha !

Jag borde åka och ta några prover nu någon dag. De har skickat en remiss från skolan till sjukis och mamma hotade mig med att om jag vägrar gå så lämnar hon jobbet och släpar mig dit. De vill utesluta tarmsjukdom, men enligt mig är det bara skitsnack, det är nog därför jag inte vill gå. Fast mamma tycker ju att det alltid är bra att kolla upp sig ibland, man vet ju aldrig vad man bär inom sig som hon brukar säga.

Imorgon är det SÖU-rock, jag vet inte om jag ska åka. Jag har ju sett fram emot det så otroligt länge, fast nu är jag inte lika ivrig längre. Jag får se hur jag gör, det är ju trots allt fredagen den 13 imorgon, och så lyckad som jag är kan man aldrig veta vad jag kan råka ut för :D Men egentligen tror jag inte på sådant, eller gör jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback