Canon VS Nikon



Här har jag sammanställt lite smått om två otroligt bra systemkameror. Har själv länge funderat på att skaffa en Nikon, men jag tänder mer på Canon för tillfället. Just den här Canon EOS 400D är väldigt populär, har sett den hos väldigt många redan och själv har jag inte hört något dåligt om den.

Det lutar åt Canon-hållet för min del, men sen finns det ju 450D och 1000D som också låter lovande men de är ännu dyrare. Vad det gäller utseendet är Canon snyggare och den är också mindre vilket är rätt praktiskt.

Om ni vill läsa mera om dessa kameror och tre andra också så finns testet här !

Kommentarer

Personligen är jag helt kär i min EOS 400D, så den kan jag verkligen rekommendera!

2008-06-23 17:38:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback