Antagen



Jag visste att det skulle komma idag, men när jag vaknade var det ännu flera timmar kvar tills posten skulle komma. Jag släpade med mig mitt täcke till vardagsrummet och kollade teve. Så trött som jag var somnade jag också. När jag öppnade brevet och såg att det inte bestod av endast ett papper visste jag direkt att jag blivit antagen.

Mamma frågade mig om jag var glad nu, jag var inte säker på om jag faktiskt var det men jag sa ja ändå. Men nu när glädjen lagt sig lite vet jag att jag faktiskt är glad, det här är det enda jag vill göra. Men behöver inte göra underverk för att känna att det man gör är bra, det kan vara hur simpelt som helst. Det känns som att den här utbildningen är en ny start, en början på något nytt.

Min bror var jätteglad för min skull, han sa ju till och med att mitt urvalsarbete var så mycket bättre än hans & han kom ju också in på media fastän han idag går på datanom. Och han var ju säker på att jag skulle bli antagen, precis som alla andra. Det var bara jag som var osäker. Jag är otroligt lycklig, det känns nästan som en seger ! :D

Kommentarer
Anonym -

Grattis Inela! :)

2008-06-18 17:16:51

Grattis!! :D

2008-06-18 20:53:53

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback