Gnugga geniknölen



Lite söt bild bortsett från att jag ser gravallvarlig ut, haha. Resten av bilderna från gårdagen kan ni se HÄR. Var inte så många men ifall någon vill se menar jag (:


Jag skulle kunna må hur dåligt som helst och känna mig som vilken kass människa som helst just nu, men det gör jag inte. För jag har alla världens chanser i världen att göra saker och ting och lyckas och allt sådant, för ingen är dålig. Och livet känns så otroligt bra just nu, inget skulle kunna förstöra det. För det händer ju saker hela tiden och alltid när det händer har man världens bästa sällskap. Alla är hur bra som helst, hurudant förflutet och framtid man än har. Peace & love

Kommentarer
Sandra -

nej men vad söt bild! ;D hoppas du hade lika kul som jag den kvällen! pussah <3

2008-06-22 15:43:57

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback