Ordinary day

Det tog hela tre timmar hos frissan, men jag är faktiskt nöjd nu. Jag kanske visar det sen, det blev typ mörkblondt med mörka och ljusa slingor i. Jag gillar det, och det är nog viktigast. Det har blivit svinkallt ute nu dom senaste dagarna, speciellt nu då det blåser så otroligt hårt. Var nära att köra omkull med vespan när jag skulle köra hem idag, så hårt blåste det. Usch, sommar sa ni väl ? :o Vilken tur att jag åker bor till värmen snart :)

Bror klarade teoridelen till körkortet idag så vi har mumsat i oss tårta och tagit det rätt lugnt här hemma. Var och beställde linser och en sväng till butiken med mamma och broder. Har varit rätt mycket att göra idag faktiskt, nu tänkte jag städa lite. Mina kläder ligger lite här och var i rummet plus en hel bunt på resväskan som jag inte ännu packat ner. Har lovat hjälpa mamma lite också ikväll & sen imorgon ska jag jobba med Cecilia. Som sagt massor att göra.

Kommentarer

Åh, jag vill se din frisyr ;D

2008-06-26 22:36:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback