Värsta kassa tjejen

Två killar ~18 lägger upp lite lösgodis, chips och öl på bandet. Kassörska ~25 börjar scanna in varorna.
Kille 1: Alltså, det är sant. Jag blir aldrig lurad. Aldrig!
Kille 2: Men idiot… Du ljuger!
Kille 1: Nej, jag svär. Säg nån gång jag blev lurad då?
Kille 2 suckar.
Kille 1: Precis! För det händer typ aldrig.
Kassörskan: Så! Det blir 324,50…
Kille 1: Va?! Oh shit… Så mycket har jag inte på mig.
Kassörskan ler och pekar på displayen där det riktiga, mycket lägre, beloppet står.
Kille 2 börjar skratta.

Kille 1: Men va fan… Det där va inte roligt!
Kille 2: Ägd!

Tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Haha ;D

2008-06-24 22:08:54

Fin blogg design :)

2008-06-24 22:09:11

Svar: jag vet inte om jag gör på det lättaste sättet, jag hitta på det själv, aldrig läst det någonstans så det är därför jag vill veta om det överhuvudtaget funkar för alla. Jag länkar till kategorierna i kodmallarna med denna kod: <a href="adressen till en kategoris sida">Kategorins namn</a> (samma kod som när man har en vanlig länk i menyn) och sätter de olika länkarna under olika rubriker. Hoppas du förstår? Funkar mina kategorier för dig eller hakar det upp sig någonstans? Vill gärna veta eftersom jag ju listat ut detta själv, och inte vet om det är det "rätta" sättet. :P

2008-06-24 22:51:18

Haha, jag älskar den tjuvlyssningen! ;)



Svar: ja, gör så ^^ Va bra.

2008-06-24 22:57:21

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback