Spännande fredagkväll, eller inte

Förr brukade fredagkvällar vara otroligt spännande och händelserika för mig. Nu händer absolut ingenting längre, jag sitter hemma och är nyvaken. Råkade somna när jag kollade på tv, sen skrämde telefonen livet ur mig och jag orkade inte lega och spela död längre. Hm, man kan ju undra vad jag ska hitta på ikväll då. Sitta hemma eller tvinga någon underhålla mig ? Imorogn är det solf tror jag, alla ska dit men jag vet inte om jag orkar. Dessutom måste jag tänka på min ekonomi, haha ! :D går på minus snart, men det får vi se sen. Jag ska iallafall försöka bli riktigt utvilad i helgen, vilket jag inte brukar lyckas med annars :)

nejnej, nu började jag med photoshop. Och det håller mig sysselsatt hela kvällen, sen kan jag ju alltid göra läxor om det blir riktigt hopplöst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback