hård pluggdag

Har suttit och pluggat hela dagen sen jag drog mig ur sängen idag. Finskaprov, psykologiförhör + uppgifter tills imorgon. Jag vet mycket väl att de som går i gymnasiet på heltid har hundra gånger mera att göra, men själv klarar jag knappt en dag. Jag ska försöka jobba mig igenom nästa period men efter det hoppar jag antagligen av. Inget säkert besult, men jag har inte krafter för så mycket jobb.

Var på fest hos en kompis igår, själv tyckte jag det var jätteskoj. Mest av allt stod jag och några andra och dansade så gott som hela kvällen. Var meningen att vi skulle sova där också, men jag kände för att gå hem för att sova. Nu vill jag mest av allt att det ska bli onsdag, för då har jag kämpat mig igenom ännu en gymnasiedag och min sista dag på jobbet fast andra orsaker finns också. Ska bli skönt med ny period nu också :)

Nu ska jag återgå till pluggandet innan jag totalt ger upp. haidoo :)

Kommentarer

jag går i gymnasiet och jag har haft det ganska lugnt :P Jag har bara planerat mina perioder och flyttat kurser hit och dit för att få det så skönt som möjligt XD hehe.... Fast visst, det kan bli mycket plugganden till prov, särskilt i t.ex. samhälla... men jag har en bra studieteknik som funkar för mig så.. lycka till med provet, förhöret och uppgifterna ^^

2008-11-02 19:10:01

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback