måndag med fart

Jag fick ingen sömn alls inatt, låg mest och vred mig på soffan hela natten istället så det var inte precis skönt att dra sig till skolan idag. Finskan var rätt slö fast sen gick jag till Wayne's med Angelica och Tessa på en kopp varmt kaffe. Hade bara en lektion efter maten så det var rätt chill. I väntan på nästa buss hem sprang jag och Angelica och yrade på stan. Det var väldigt fnissigt, haha. Måndagar är rätt skoj egentligen :)

Det börjar bli riktig vinter nu och jag har varken ordentliga kläder eller skor ännu. Det är nog ganska mysigt att gå runt i tunna sneakers och bli blöt om tårna :') skämt. Förutom slasket och kylan är nog vintern bra i mina ögon. Men det är väl sånt man får stå ut med ibland. Idag ska jag försöka plugga så gott jag kan. Har massor att hinna med nu, jag insåg att alla uppgifter vi håller på med i skolan just nu ska vara färdiga denna eller nästa vecka. Och jag är ju världsbäst på att lämna allt jobb tills det faktiskt är försent. Dags att börja nu :)

Kommentarer

Tack Inela ;]

2008-11-30 19:18:33

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback