we all love mondays

Okej nu ska lilla inela ta den här bloggen på allvar. Den gångna veckan känns rätt händelserik men jag orkar inte berätta något sånt. Nu är det ny vecka med nya händelser. Gymnasiet var fnissigt, fick ut prov, skev förhör, brandövning, lyssnade på lärarnas predikan och så vidare. Alla vet hur en vanlig skoldag ser ut. Sen stan och slösa pengar och efter det hem.

Äntligen ny period, behövdes verkligen. Jag var vekligen trött på att jobba och alla långa dagar. Förhoppingsvis blir det lugnare denna period. Jag har lust att göra något riktigt skoj nu i helgen, eller vilken dag som helst. Känner mig jämt så stressig av allt som händer så det skulle vara skönt att komma bort en sväng. På onsdag är jag antagligen brunett igen, precis som jag var för något år sen. Känns konstigt  med tanke på att jag varit blond i sisådär ett år nu, men det blir säkert bra. Mera har jag väl inte på hjärtat , förutom att jag ska fortsätta stressa hela veckan eftersom jag hänger lite efter i allt plugg. Även om det suger ska jag kämpa mig igenom denna fas också. Puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback