Mentalvårdspatient

Gissa vad jag sysselsatt mig med halva gårdagen och tills nu ?  Jo, jag har varit riktigt duktig och lagt alla mina krafter på psykologiläxan. Nu när jag är klar (tror jag iallafall) känner jag en sån lättnad, nu återstår bara att läsa i boken sen är jag klar med alla läxor. Fast först ska jag ta en dusch, annars kommer jag aldrig hinna med det ens. Jag tycker inte alls om söndagar för dom är stressdagar för mig, jag är ju så duktig på att lämna allting till sista dagen :o

Det är ju gymnasiet imorgon förståss ! Min buss kommer ju alltid otroligt tidigt till stan så förra måndagen satt jag på torget medan jag väntade på att klockan skulle närma sig första lektionen. Det var rätt intressant för en äldre kvinna kom och satt sig med mig. Först trodde jag att hon var någon försäljare för hon började berätta om sin dotter, men sen visade det sig att hon var pensioner som jobbat som servitris och hamnat på mentalen två gånger. Det kan faktiskt vara intressant att lyssna på när folk berättar om sin livshistoria, men hon var rätt läskig :o Får se om jag får uppleva något intressant imorgon om jag sätter mig vid torget igen. Haha :)

Jag ska ta en titt på en ny telefon imorgon när jag ändå är i stan. Ska försöka se till att skaffa den i veckan iallafall.  Annat kul att berätta ? Jag ska ta en dusch nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback