Onsdag

Idag fick vi börja redigera våran första film på videoproduktion, vår blev inte ens en minut lång. Blev inte värst bra heller, men det är ju trots allt första filmen. Sen på gympan var vi och bowlade, så länge det gick bra var det roligt. Men sen började jag missa precis allting, jag har aldrig varit speciellt bra på det kan jag stolt erkänna. Vi gjorde lite grunge-bilder i photoshop på fotografisk.

Idag har jag varit duktig och gjort matematiken, läst vidare i min bok, städat och ska just duscha. Jag ska försöka lägga hit lite bilder nu nåndag, bara jag orkar. Är så trist för tillfället. Kan hända att jag blir utan dator i helgen faktiskt, eftersom den inte kan stå ikopplad när vi renoverar mitt rum. No way, jag klarar mig galant :) nejni, dusch nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback