Julafton är nära nu


Bloggen är rätt tom på mig om man säger så. Det känns helt enkelt dumt att visa er en massa bilder på mig, för alla vet redan hur jag ser ut,
men denna bjuder jag på.


Jag har inte precis orkat göra något mera än att åka till jobbet och göra det jag måste den här veckan. När jag kommer hem är jag antingen för trött eller ska åka och träffa någon. Så det är liksom vad mitt höstlov gått åt, fast jag ångrar inte slitet. Till jul när det blir mellandagsrea ska jag slösa upp (som vissa vill kalla det) alla mina pengar på en kamera.

Idag när jag satt och såg på hur dagen långsamt blev till kväll och det regnade för full kom jag att tänka på en sak. Jag längtar verkligen till julen och jag längtar minst lika mycket tills första snön kommer. För jag älskar att gå runt i vantar och varma sjalar. Det är mysigt med kyla, för då har man en bra orsak till att klä sig som en björn. Och i år ska jag använda mössa, det har jag inte gjort på flera år nu. Dags att börja skydda min lilla hjärna och dess innehåll. Det märks nog hur otroligt glad jag känner mig nu, kanske bara ett glädjerus eller något

Helgen går åt att plugga och läsa, fast jag är dålig på att hålla det jag planerat. Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback