En fredagkväll

Igår på fotografisk skulle vi gå till mediacity och se på när mediatreorna filmade in ett tv-program. Vi ska också få göra det i trean sa dom. Fast vissa av oss hittade aldrig dit och missade allting, och jag är förstås en av dem. Men dom sa att dom bara fick sitta knäpptysta och se på, vilket kanske inte var så mycket att missa iallafall :)

Efter skolan var jag med nicklas lite, deet var riktigt skoj. Fanns iallafall en del att skratta åt :D Men sen tog jag bussen till Cecilia där vi skulle tillbringa hela vår fredagkväll. Jag har inga bilder från kvällen men jag kan ju säga att ingen bild skulle kunna beskriva kvällen, inte ens ord. Eller jag orkar inte berätta, jag känner mig rätt slut idag. För nu ska jag försöka hoppa i duschen, känner mig rätt så ofräsch faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback