bortskämd unge


röd röd röd

Jag fick inte en ledig stund att skriva här igår. Var ju i skolan till tre-tiden och sen rusade jag från butik till butik i förhoppning om att hitta en billig bra och snygg telefon. Men nej, turen hängde inte riktigt med så mina föräldrar kom och dit också för att lilla jag skulle slippa till stenhaga. Jag hade ju redan en favorit som jag checkat in på nätet men som de flesta redan vet har jag otrolig beslutsångest. Till slut bestämde jag mig iallafall för en nokia 5320 fast röd (bilden) , min favorit. Enligt det pris paapsen sagt den får kosta var den alldeles för dyr, men alla vet vi ju hur bortskämd jag är :D Haha !

Åkte till Cecilia på kvällen, vi kollade film, åt frukt & glass och pratade i massor. Jag har nog aldrig skrattat sådär mycket ! Kollade en skräckfilm om några ungdomar som hade anden i glaset och sen dog alla. Först fattade man allt, men sen helt plötsligt var hela filmen ett stort frågetecken. Vi berättade blondinskämt som var så sjuka att inte ens jag fattade dem, värsta kvällen asså ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback