Ny vecka. Nya händelser

Precis som jag sa blev det en lugn helg. Har suttit och kollat massa filmer och serier hela helgen, det var skönt även om jag lika bra kunnat ta mig ut ur huset en stund. I söndags färgade jag även håret vilket jag blev jättenöjd med. Det får duga med blont tills vidare, bara för att få bort utväxten. Sen satsar jag på lite mörkare fäger bara för att håret blivit så slitet av blonderingarna jag gjort de senaste gångerna. Nåja, får se lite längre fram :)

Idag började vi runt tio, hade knappt två lektioner och sen hem. Nästan lite onödigt att man tog sig till skolan, lika bra man vilade bort dem i sängen ;) Men jag har åtminstone skrattat bort hela skoldagen vilket är rätt bra för att vara måndag. Sen jag kom hem har jag bara sprungit ett varv, ätit i massor, städat och kollat OC och House :D Jag vet minsann hur man tar det lugnt dagar som dessa.

Eftersom jag inte träffat något på hela förra veckan funderade jag faktiskt på att åka till någon idag, jag har inga läxor så jag ska passa på. Får se om det blir något av det, verkar vara mycket prov och sånt på gång just nu. Men ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback