Ett första minne av dig

Ibland kan jag faktiskt tycka det är skönt att sakna någon lite, men just idag
är det inte vidare bra känsla. Bara 279 dagar kvar ungefär
.

Jag vet inte alls vad jag ska skriva eller berätta åt er idag. Men det har iallafall varit en bra dag för jag har skrattat utan uppehåll åt egentligen ingenting. Imorgon är det fredag, äntligen, fast jag tycker man knappt blivit van vid att stiga upp tidigt tills det blivit helg igen.

Har ni någonsin funderat över vilket som var ert första minne av en speciell person ? Det gjorde åtminstone jag och en vän för någon dag sen. Vi insåg hur otroligt sjukt vårt första minne av varandra är, skrattretande sjukt faktiskt. Kanske berättar om det nån annan gång när jag är på hugget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback