Be creative !


hej vi är söta !

Bra dag det här, och väldigt effektiv har jag varit måste jag säga. Vi fick göra en tidnings-framsida på grafisk kom. det var jätteskoj när man kom igång. Mitt fick bli lite håkan hellström-inspirerat. Helt okej. Slutade runt halv ett eftersom vi inte hade någon lärare. Jag gick in till stan och köpte björnborg skorna som jag förälskade mig i sist jag var i stan, och en svart-vit blommig sjal blev det. Somnade på bussen så trött som jag var efteråt.

Sen jag kom hem har jag bara ätit kollat OC och gjort en ny design till bloggen. Skoj fredagkväll faktiskt, så otroligt chill. Annars om jag tillbringar en fredagkväll hemma brukar jag sitta och ha tråkigt. Woho, inte den här gången. Just nu testar jag designen på min gamla blogg så det tar en stund tills den kommer upp hit ! :) men jag kan ju säga att jag är otroligt nöjd med den. Känner mig lite stolt dessutom , tihi :> Sen när jag är klar kanske jag kollar någon film om jag hinner.

Imorgon ska girlsen komma till mig på middag, vi ska chilla & sånt bara :) Länge sen sist känns det som, haha. Ska bli såå skönt att hitta på något igen.

Kommentarer

Svar: oj, det är komplicerat! det handlar om javascript. jag googlade på "popup" eller liknande så fick jag fram en sida om hur man skall göra, minns inte riktigt hur det var, så jag råder dig att göra detsamma ;) har för mig att jag såg något inlägg om det på designadinblogg.se för inte så längesen, kika in där :)

2008-09-19 21:58:13

snygg ny design förresten :D

2008-09-19 21:58:27

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback