Business In The Kitchen


Efter badet blev jag sugen på någon sötsak förutom nyttiga morötter. Så jag letade fram ett recept på Ugglas Frasgodis. Något som jag och en kompis brukade göra när vi var mindre. Först tänkte jag att nej jag orkar inte börja baka, tar alldeles för länge. Men jag snabbade mig så det tog sisådär en kvart att göra det :D Fast när jag skulle lägga allt i kylskåpet välte jag allting, duktigt inela ! Men ser det inte lite mumsigt ut ? Bortsett från dess söthet är det egentligen rätt nyttigt, för flingorna i det var av alla sädesslag :D Sist jag bakade något var nog för flera år sen, yep jag är lat.

Det blev gott iallafall, och bror tyckte jag borde göra mera så gott som det var. Jag har vekligen tagit det lugnt idag, tror knappast jag varit såhär avslappnad någonsin förr. Sen har jag nog kollat lite film bara :) Haha, hur var er skoldag ?

Kommentarer

ååh, ugglas frasgodis, haha! :D:D Precis vad jag brukade göra, också när jag var mindre. And i loved it 8)

2008-09-23 20:15:00

Haha, minns när vi laga det där :D måst nog la e snart igen!

2008-09-24 15:38:29

hihi tack så mycket!:)

2008-09-24 18:40:44

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback