Söndag, ny vecka anländer

En gång sa en vän åt mig hur skönt hon tycker det är att ha mig vid sin sida, kunna gråta och vara tyst med mig. Vi grät när hon sa det, men man behöver inte fråga för att förstå vad man tänker på. Ibland undrar jag om det är en bra egenskap jag har "att vara tyst med" och jo visst är det bra ibland.

Jag har haft en dålig dag egentligen, men det har nog alla lite nu som då. Fast jag tycker helgen har varit rätt skön faktiskt. Några girls kom på middag till mig igår, vi gjorde tacopaj - åt kladdkaka och kollade skräckfilm. Vi skrattade mera åt skräckfilmen än skrek som man annars gör. Kul kväll tyckte jag, synd bara att alla inte kunde komma. Annars har jag pillat med bloggen hela helgen, fast nu börjar jag bli ganska nöjd. Så nu är jag på bättre humör. Fast jag borde sova nu för annars vet jag inte hur jag ska orka stiga upp imorgon.

Första skoldagen i en ny skola är aldrig kul. Yep, gymnasiet imorgon. Dom som går där heltid borde känna sig lite stolta att dom står ut, för bara yrkesstudierna tar död på mig redan. Går alltid att hoppa av, men inte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback