Gymnasietankar

 
oh happy days

Gymnasiet var helt okej faktiskt, fast jag insåg nog att det kommer bli jobbigare än hittills iallafall. Kommer bara plugga psykologi, modersmål och finska där om jag inte väljer något ämne som kvällsstudier. Får se, har inte riktigt hunnit fundera på det ännu, men religion var otroligt spännande i högstadiet så kanske det. Måste se när kurserna går och sånt, för eftersom jag pendlar varje dag kan det bli lite jobbigt att åka hemifrån sju och komma hem nio-tio tiden på kvällen :o Yep, jag är lite lat av mig faktiskt.

Imorgon är min första och sista lediga tisdag denna period, så jag ska ta det riktigt lugnt. Funderar faktiskt på att fixa ett avslappnande bad i badkaret åt mig och äta nyttigt bara för att njuta av den lediga stunden till hundra procent. Ska inte ägna en endaste tanke åt skolan. Låter det inte helt underbart ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback