VAKA08R

Följ min blogg med bloggkoll
  • Min fredagkväll tillbringades i övermalax med några vänner. Eftersom jag träffar dem så sällan bryr jag mig inte om hur bra eller dålig kvällen blir. Viktigast är att man träffas, right ? Hehu, men det var nog en helt okej kväll egentligen. Kan alltid bli bättre.
  • På lördagen var jag hos min kusin, vi var ut och gick en sväng. Det har blivit lite av en tradition att göra det när vi träffas liksom. Sen satt vi bara inne och pratade. Vi funderade lite på vad hon skulle kunna önska sig till födelsedagen & kollade på lite priser. Resten av kvällen satt jag hemma och var slö bara.
  • Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat OC och House, ätit godsaker och sånt :D Skönt med sånt på söndagar. Egentligen hade jag kanske behövt läsa på engelska, men vi har liksom inget att läsa på ? :o Nu sitter jag och lyssnar på Kent i massor, för jag har upptäckt det vackra i dem igen.
Mina föräldrar har länge funderat på att renovera mitt och brors rum på nedre våningen och nu börjar det vara aktuellt. Det ska ske i vinter sa mamma. Min första fråga när hon berättade det var "åker vi till Bosnien i sommar om vi renoverar". Jag kan fast bo i en svinstia bara jag får åka, åker själv om dom inte kan. Nåja, svaret var "ja" och så långt är jag nöjd. Jag ska nog måla om mitt rum, slänga ut lite möbler & kanske skaffa nya. Men det får vi se sen när det närmar sig. Nu ska jag se om jag kan läsa på provet alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback