Happy Birthday dear

Jag var nästan säker på att jag var äldre av oss, haha.
Grattis på 17-årsdagen ialf Nadin :) 23 är ett magiskt datum

Mitt öra sprutar blod & min näsa sprutar snor
. Även om det är min första sjukisdag står jag inte ut med det. Det värsta jag vet är att bli sjuk, för jag brukar få problem med andningen & tappar matlusten. Ännu ett minus är att jag kvävs av hosta även efter att jag blivit totally frisk. Så där äcklig hosta att man får tårar i ögonen och mascaran börjar rinna.

Jag funderar lite smått på att gå och sova nu. Big day tomorrow ! Ska till skolan, känns som en evighet sen faktiskt. Ska in till stan efter skolan också, måste köpa skolböcker och en del annat. Jag börjar verkligen bli trött på stan, det är så enformigt & jag kan nästan alla butiker utantill. Tragisk jag är, haha :)

Det var jäkligt länge sen jag var ute och sprang, måste nog ut på en runda imorgon även om min lilla sjuka blir ännu värre. Eller åtminstone en kort promenad, bara jag kommer bort från min mjuka skrivbordsstol. Nu ska jag läsa harry potter, haha. Jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback