Ännu en otroligt lugn helg


Jag tänker varken fira Valborg eller första Maj på något speciellt sätt.

Idag sitter jag hemma och tar det lugnt (räknar delvis sekunderna tills morgondagen), imorgon vaknar jag tidigt och är otroligt pigg, hoppar i duschen och gör nödvändiga saker.. sedan hoppar jag på vespan och kör in till stan. Ska tillbringa dagen med finaste pojken.. hemma ska dom grilla, men Nicklas är mycket bättre än något sånt.

Hela helgen ska jag ligga och steka i solen om ingen hör av sig och vill dra med mig någonstans, hoppas på väldigt bra väder hur som helst. Det är väl kort om min helg.. och det ska bli en riktigt fin helg, det ska jag se till iallafall.

Nu ska jag städa lite smått, kolla en film och sedan lägga mig, vill vara pigg imorgon.. mycket skönare att vakna tidigt och hinna med mera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback