Colorful pieces of my life

Jag fotograferar aldrig i stående format. Vet inte varför, men det blir lättast så.

Dagen och ännu ett lov börjar lida mot sitt slut, bra avslutning på ledigheten kan man ialf säga. Har suttit hemma hela dagen och försökt vila upp mig ordentligt inför sex veckor på barntidningen Eos. Lär inte behöva så mycket krafter till det eftersom det bara blir att sitta framför datorn.. för det mesta :) Jag har planerat jobba 9-15 i princip varje dag.. så det blir inte alltför ansträngande.

Men nu ska jag hoppa i säng, har säkert mera att berätta imorgon ! Jag känner mig otroligt peppad inför sista perioden :D Känns ju nästan som sommarlov redan eftersom jag inte ska till skolan innan hösten igen (bortsett från avslutningen som jag antagligen åker på). Hela jag är fylld av glädje, tänk er att ligga och steka i solen och ta ett dopp emellanåt. Träffa allt mysigt folk och besöka stan lite nu som då. Tänker er alla moppe-roadtrips, tänk er värmen, tänk er alla fina minnen man får, tänk er tänk er.. SOMMAR ! Antar att jag inte är den enda som längtar ;) ojoj, jag som bara skulle säga gonatt. Fick ju bara mer energi av att skriva, men gonatt alla söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback