Jag älskar gymnasiet

Stressigt är det enda som beskriver min vecka så här långt. Två prov avklarade och bara ett realprov ännu. Sen kan man pusta ut ordentligt och vara riktigt duktig på praktiken !

Om sex timmar ska jag dra mig ur sängen, utvilad var det tänkt. Tre block i skolan med film och provutdelning förhoppningsvis sedan har jag och Angelica nästa fyra timmar plugg i biblioteket att se fram emot, tanken var att vi skulle mumsa i oss lite subwaymat under tiden också. Siktar på godkänt i provet sen bara, mer än så bryr jag mig inte.

Efter fem timmar med ordentligt plugg kan jag mindre än jag kunde innan, det här går galant.

Kommentarer
johanna - http://hape.blogg.se/

ha en fin kväll!

2009-04-09 22:35:05

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback