This is how it goes

Mitt lilla bloggproblem är snart fixat.. bara några småsaker att koda ännu. Men det gör jag ikväll.
Nu ska jag hoppa i duschen och fräscha upp mig och sedan ska jag och Anela sitta och mysa i solen och planera kvällen.. maybe Cecilia också. Skönt.. tänkte dra fram kameran idag också för att ta lite vårbilder som jag ännu inte riktigt hunnit med. Passande väder är det också, runt 15 plusgrader i skuggan.

Har en känsla av att jag håller på att bli sjuk, halva kvällen och natten hade jag halsont, vilket för min del de flesta gånger resulterar i förkylning. Men jag ska inte låta det hända, absolut inte nu när praktiken drar igång, vill inte att det roliga sabbas pga förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback