Uppdatering från redaktionen ...

Efter en matpaus fylld av skratt med min pojke får jag återigen bänka mig här framför datorn på Eos-redaktionen. Dagens uppgift är att svara på barns insändare och dylikt. Imorgon bär det av till min gamla skola, ska lägga upp en intervju om cyklar med ett par barn där. Har försökt lägga ihop ett Cykelreportage hela veckan så får se vad det blir till i slutändan, ska bli spännande att se.

Ska fundera vidare på intervjun när jag kommer hem så att jag inte kommer dit helt utan material och frågor. Med mera ... annars händer inget, kanske hoppar på min egen cykel och tar en liten trip genom Malax. Får se vad som väntar mig sedan, men nu ska jag återgå till arbetet. Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback