Let the colors collide



En sak jag älskar med bildredigering i bl.a. photoshop är just att se den grymma förändringen. Även om man bara ändrar på grundinställningarna (contrast, color, levels ...) så kan det ändå bli riktigt häftigt. Jag är ju ingen färgstarka-bilder-fantast men ibland blir det ju så jäkla snyggt :D Har lagt till en skild kategori för bara photoshop nu, där ska det bland annat dyka upp före-efter bilder.. sen får jag se vad jag mer hittar på.

Det ligger värsta tjocka söntäcket på vår annars vårigt gula gräsmatta idag, jag hade nästan tänkt dra mig ut en sväng och sitta i solen men när jag fick syn på snön ändrade jag direkt åsikt. Jag ska göra allt bara för att min hals ska må perfekt på måndag morgon. Det är jobbigt att vakna helt torr i halsen, hosta lite, tappa rösten lite ... ni fattar poängen va ? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback