Nya älsklingar i garderoben


Första gången jag gick på stan med Nicklas och vi satt vid Arnolds minns jag att han frågade mig en massa saker.. (kände inte ens pojken då, hade just börjat samma klass) en av de miljoner saker han frågade var just om jag är skogalen som alla andra damer är i vår ålder. Mitt svar var nej. Just den här dagen minns jag så väl, precis som att det hände igår..

Idag kom jag hem med två par skor, svarta med klack båda två. Så snart ändrar jag nog åsikt angående vad jag sa för sex månader sen åt min nuvarande pojkvän, haha. Jag har aldrig riktigt tyckt om att köpa skor, för jag har otroligt svårt att hitta något som jag verkligen faller för och något som är prisvärt. Och knappast skulle jag ens kommit hem med ett par skor om de inte varit på rea. Nu känns det verkligen bra och jag har äntligen något att dra på i vilket väder som helst.

.. Det dåliga är att jag aldrig kan hitta passlig storlek, antingen är de för lösa eller så är de så trånga så man får skavsår.  De nyinköta är för trånga, but I can live with that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback