Spring som en häst

Min dag har bestått av skratt, härliga åkturer med vespan i motvind och lite mysig tjejkväll med film, pizza och kladdkaka. Bra start på slutet av lovet kan man väl säga. Nu ska jag kolla film tills långt in på morgonen, och jag ska försöka att inte somna som jag annars alltid gör. En dag kvar av lovet, sen praktik sex veckor. Efter det sommarlov, skönt !

Egentligen hade jag tänkt börja ta mig ut och springa under lovet men det blev aldrig av, speciellt inte nu när jag är väldigt nära att bli sjuk.. vilket jag absolut inte vill. Känner på mig att min hals börjar krångla nu igen.. men sen när det lugnat ner sig lite, dåfan ska jag springa som en häst :D hah. Förr älskade jag att springa, i lågstadiet var jag med i varenda tävling jag fick delta i, vann dock aldrig något. Men jag tyckte om att tävla, man fick en kick av det ! Minns inte hur det var länge, vill få tillbaka energin som jag fick av att springa förr. På samma gång kan man ju förbättra sin kondis som är långt in på minussidan för min del :D

Puss och gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback