Take-it-easy-day



Helt kvadratformade bilder är oftast inget jag faller för, men roligt att testa ialf.
Med tanke på att bilden togs helt oplanerat blev den ju bra, kunde varit värre. Söta filurer där.

Sitter här nyduschad i myskläder och äter glass. Känns riktigt avslappnande att bänka sig framför datorn för en gångs skull... Ska redigera lite bilder idag, kanske drar upp några av dem här också. Idag har jag fått använda lite av min kreativitet för att överleva dagen dessutom har jag umgåtts med Nicklas och Angelica på Subway.. börjar nästan kännas som mitt andra hem så ofta som jag äter där.

Puss, nu ska jag ut och gå med Anela. Drar på mig ordentligt med kläder så inte min hals blir sämre än vad den redan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback